leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

leosama

و من آفریده شدم، وهمی بین خواستن و نخواستن !

من پستمو می خوام !

 

هی

همه چی پاک شد !

درسته که اون آپی که می خواستم نیست

اما اینو نوشتم بخاطر اینکه بدونی من خیلی پُرو اَم !

فقط به همین یک دلیل !

 

خ د ا ی ا . . . . . . . .

صدا میاد ؟!

 

خودم و مهرگان !

 

" ما خواهانیم که پشتیبان کشور تو باشیم،
ما نمی­خواهیم از کشور تو جدا شویم،
نمی­خواهیم از خانه خود جدا شویم،
مباد جز این ای مهر نیرومند! "

«اوستا، مهر یشت، بند 75»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چه قدر آت آشغال می خوری تو ؟!

اینو الان مامان گفت !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تمام زحمتش فقط چند حرکت ساده قیچی بود.

الانم مثله ...... پشیمونم !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نمایشگاه پلیس !

پلیسا لبخند می زنن !

خیلی نادره !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با یه روز تاخیر

* eyewitness تولدت مبارک *

عسل - آرزو - مریم - سما

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صدات مثله مته می مونه !

نمی تونی جراحی کنی ؟

همونطور که دماغتو بینی کردی !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مثله اسب خوابم میاد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نچ ... نچ نچ نچ !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نه.
من همیشه دستام سرده.
هرکاریشم بکنی همینه.
ذات آدمارو نمی‌شه عوض کرد عزیزم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مثله الاغ می رونم !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ماتیک نارنجی !

لاکه گوشتی !

رژ گونه !

چه جیگری ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سانسور شد !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گاهی مجبوری زر مفت خیلیارو تحمل کنی.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من،
حتی تک‌تک اشتباهامو دوست دارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

؟

*

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آره دیگه .... اینطوریاس !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مامان میگه : ببینیمت تو خونه !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اینکه خودم توی کیفم گم نمیشم، شاید یه شانس بزرگه!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شاعر می‌فرماید:
برو بابا.
جمع کن کاسه‌کوزه‌تو.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هــــــــــی !

می گم

کسی منو یادشه ....

-

-

-

می‌تونین تصور کنین، من اینجا، با خودم حرف می‌زنم.
هوم؟

.

.

.

حرف هایم زیاد شده اند . . .

 

         به شوق آمدن پاییز فنجان داغ قهوه تلخ را - که با اندک سردی سر ِشب ِ روزهای آغازین مِهر سر جنگ گذاشته - لاجرعه بالا می کشم. و قهوه ای دیگر ! همه چیز بوی ژاکت سفید بافتنی توی بقچه ی زیرزمین را می دهد ! بوی کهنگی . . . بوی نا ! سرزنشم مکن ! بگذار بنویسم تا ته شب ! می خواهم امشب تمام شود . اندوه این درد بی پایان در قهوه ام رسوب می کند . بازی نور است و دستانی که سایه اشان را می بینم و سماجت ِ ماندگاری ! انگار نه انگار که آغوش من پناهگاه خوبی برای رام کردن سرگردانی ِ راندگی ها نیست ! بوی قهوه و بازی نور و دود سیگاری که وجود ندارد ٬ تمام اینجا را خمار کرده است !

امشب تکلیف اینهمه بغض بی قرار معلوم است و هیچ دوست ندارم هیچ رهگذری را در این دلگرفتگی هایم شریک کنم ! حرف ها و شعر ها و مهم هایم را در کیسه ای ریخته ام ٬ و تَلی از تصاویر را که نمی دانم کدامشان حقیقی اند ٬ کدامشان رویا و کدامشان توهم . . . و این همه را به دوش می کشم . شانه های خودم را بیشتر دوست دارم !‌ حتی با تمام خستگی هاشان . . . 

همه ی سر گیجه های من از بوی قدیمی ِ همان ژاکت سفید است . تو می دانی من چرا اینقدر دلتنگ بی هوا رفتن ها می شوم ؟ تو می دانی چرا قلبم تُند تُند میزند و گاهی هُرّی می ریزد پایین ؟ می دانی تا کی باید چراغها را خاموش کنم و این همه ترس و دلشوره را از چشم دیگران پنهان کنم ؟ هیچ می دانستی امتداد این ساعتها در نُتهای تکراری تا هوس بهار نارنج و بوی تلخ قهوه کش می آیند ؟

نه . . . نمی دانی ! هیچکس نمی داند چه هیاهویی در نگاهم خفته ! می دانم که سخت دلتنگم و حرفهایم بریده بریده به دنیا می آیند . . . اما تو چه می دانی چه زندگی فراموش شده ای در دیوارهای این اتاق پنهان است !

می دانم کلماتم در باورت نمی گنجد اما افسانه که دور نیست .... این دخترک به این قصه های شبانه زنده است !